Mengapa perlu bayar harga yang TINGGI, sedangkan anda MAMPU memilikinya dengan harga yang RENDAH. Anda dapat menikmati air yang bersih dan berkhasiat pada harga RM598 sahaja dengan menghubungi pakngah 019-2285057!! Jangan berlengah, utamakan kesihatan anda. Penghantaran percuma di seluruh Semenanjung Malaysia.

Thursday, July 23, 2009

hubungan bahan nano dengan tenaga

Apabila molekul sesuatu bahan menjadi semakin kecil, electron yang mengelilingi atom pada bahan tersebut akan menjadi aktif. Oleh itu, apabila sesuatu bahan yang bersaiz nano akan menghasilkan medan elektrik yang aktif yang dipanggil medan tenaga.
  1. Big water molecule clusters (H2O) which are not easily absorbed into body cell. Molekul yang besar dan berselerak tidak dapat menembusi sel-sel badan kita, tetapi molekul yang tersusun dan kecil dapat menembusi sel-sel dengan mudah; seterusnya memperbaiki sistem metabolisme dan pertahanan badan.
  2. Energy water with small water molecule clusters (H2O) are easily absorbed into the body’s cell. Its high solubility effectively enhance the absorption of nutrient by our body.
    Molekul-molekul air yang kecil akan dapat menembusi sel-sel badan dengan mudah -- membekalkan oksigen yang secukupnya, membantu memperbaiki pengaliran darah dan meningkatkan daya hidup sel tubuh -- seterusnya meningkatkan gaya hidup yang sihat.
  3. High dissolving power of energy water, binds to the waste toxins in our bodies and flushes them our through urine, sweat and etc. Akhirnya molekul-molekul kecil menyingkirkan toksin pada sel dan dikeluarkan melalui sistem perkumuhan badan (pembuangan najis, peluh dsb).

2 comments:

  1. Salam Pak Ngah!
    Terima kasih atas maklumat. Sebelum ni abah cuma tahu air mutlak, mustakmal, mushamas, mutanajis, mutayad... gitu aje. itu pun tak sempat khatam... macam biasa la cikgu meninggalkan sekolah...

    ReplyDelete
  2. cikgu tinggalkn sek dah kira cukup dasat tu... hahaha...

    ReplyDelete