Mengapa perlu bayar harga yang TINGGI, sedangkan anda MAMPU memilikinya dengan harga yang RENDAH. Anda dapat menikmati air yang bersih dan berkhasiat pada harga RM598 sahaja dengan menghubungi pakngah 019-2285057!! Jangan berlengah, utamakan kesihatan anda. Penghantaran percuma di seluruh Semenanjung Malaysia.

Thursday, July 23, 2009

anda dan imtiyaaz


Kenapa perlu memilih jenama Imtiyaaz?
  1. Murah.
  2. Berkualiti setaraf dengan jenama yang mahal.

Apakah dia Imtiyaaz Nano Alkaline Treatment System?

Teknologi kesihatan pada abad ke-21 menggunakan air berteknologi NANO yang sangat baik untuk kesihatan. Air berteknologi NANO dihasilkan melalui teknologi bio-ware yang menggabungkan bio seramik semulajadi Jepun dengan kadar ketulenan yang tinggi, serta bahan plastik berkualiti. Air berteknologi NANO yang kaya dengan oksigen di mana ia adalah dalam butiran molekul air yang sangat halus. Cara pemprosesan berteknologi tinggi akan menghasilkan tenaga nano di dalam air yang dipanggil air berteknologi NANO.

Meminum air berteknologi Nano IMTIYAAZ mampu meningkatkan sistem metabolisma badan. Air Berteknologi Nano IMTIYAAZ bukan sahaja dapat memberi tenaga tambahan malah ia juga dapat meningkatkan daya ketahanan badan serta mencegah penyakit. Air yang terhasil daripada Penapis Air IMTIYAAZ mengandungi 5 kelebihan yang utama:
  1. Mengandungi tahap alkali yang tinggi yang berupaya menyingkirkan toksid di dalam badan.
  2. Mengandungi kadar oksigen dan mineral yang tinggi yang diperlukan oleh badan.
  3. Molekul air yang halus (teknologi NANO) mudah diserap oleh badan manusia.
  4. Bersih dan selamat -- tidak mengandungi bahan yang membahayakan kesihatan.
  5. Bahan-bahan yang digunakan adalah dari sumber yang halal dan suci -- boleh diminum tanpa was-was.
Untuk keterangan lanjut hubungi Abu Hanifah 019-2285057.

No comments:

Post a Comment